הי תמי, נהדר!
שילבת בשיעור גם היבטים של דיוק קריאה וגם של הבנת הנקרא.
אהבתי במיוחד את פעילות איתור וסימון המילה כלב בקטע תוך כדי הבחנה בשינויים הקטנים – כלב, כלבים, הכלבים, שהכלבים וכו'. בהחלט יתרום לדיוק הקריאה!
גם משחק הבינגו מילים – מקורי ויצירתי!
ישר כוח.
הי נזי, מצוין! עבודה יפה.
שילבת פעילויות מגוונות ומקדמות.
אהבתי במיוחד שלאחר העבודה על אוצר מילים מתוך הקטע, נאתר בטקסט מילים מאותו השורש ונשלב את זה עם פעילות תנועה של כדור וזיכרון. נהדר!
הי עינת, עבודה נהדרת.
אין ספק שהפעילויות שבחרת יצרו שיעור מגוון, מעניין ומקדם הבנת הנקרא כפי שלמדנו.
אהבתי את הפעילויות לאחר הקריאה שמערבות את הקורא וגורמות לו לחשוב קצת מעבר.
מה אני הייתי מבקש? איך אני הייתי מרגיש? זה בהחלט מה שיביא לעבודה יעילה על מסר סמוי. מצוין!
הי דורית, מצוין.
ניכר שהתאמת את המשימות לפרופיל הילד ולמטרות התהליך שהצבת.
אהבתי במיוחד את הפעילות שבה הילד ממציא בעצמו שאלות על הקטע!
מקסים ומקדם. כל הכבוד!
הי יעל, יפה מאוד!
שילבת בשיעור גם היבטים לשוניים וגם היבטים הקשורים להבנת הנקרא, זה בהחלט יקדם את המטרות שציינת.
אהבתי את הרעיונות המקוריים למשימות בקוביית must, ואת ההתייחסות ל75% הצלחה. מצוין!
הי אפרת, מערך מקסים!
אהבתי שלקחת שיר כדי לגייס ילד בעל אינ' מוסיקלית. עוד אהבתי שהעבודה על אות מעכבת משתלבת עם פעילות כתיבה בתבנית.
מערך נהדר מלא בפעילויות מהנות ומקדמות! כל הכבוד!
הי סיון, שיעור נהדר!
שילבת היבטים לשוניים יחד עם היבטים של דיוק שפה ושל הבנת הנקרא, והכל יחד שזור באלגנטיות בכל פעילות במערך השיעור. ניכר שהושקעה מחשבה בשיעור ושהוא יהיה מהנה ומקדם במיוחד. מצוין!
עליזה יהודה, ערב טוב, משימה בהבנת הקריאה, שבצתי מספר משימות עפ"י הנלמד כולל קישור למשימה באתר גלים מתאימה לקטע קריאה.
מצגת בנושא ותמונות להמחשה ותאור הנקרא לטובת הסבר והבנת הנקרא.
בהצלחה!
הי עליזה, עבודתך מושקעת ויסודית!
השיעור משלב בתוכו היבטים שונים של הבנת הנקרא, אלמנטים של תנועה, עבודה לשונית וחקר עמוק של הנושא בצורה חווייתית ומעניינת. נהדר!
מצ״ב הקובץ.
תודה !!!
פעילויות לשילוב בשיעור הבנת הנקרא תמי גולדברג
הי תמי, נהדר!
שילבת בשיעור גם היבטים של דיוק קריאה וגם של הבנת הנקרא.
אהבתי במיוחד את פעילות איתור וסימון המילה כלב בקטע תוך כדי הבחנה בשינויים הקטנים – כלב, כלבים, הכלבים, שהכלבים וכו'. בהחלט יתרום לדיוק הקריאה!
גם משחק הבינגו מילים – מקורי ויצירתי!
ישר כוח.
זאת מיה גדות יום שלישי בוקר מצורף קובץ העבודה
הי מצורף הקובץ המבוקש ,מקווה שהצלחתי ,תודה רבה!!!
עבודת הגשה שיעור מס 9 הבנת הנקרא
הי נזי, מצוין! עבודה יפה.
שילבת פעילויות מגוונות ומקדמות.
אהבתי במיוחד שלאחר העבודה על אוצר מילים מתוך הקטע, נאתר בטקסט מילים מאותו השורש ונשלב את זה עם פעילות תנועה של כדור וזיכרון. נהדר!
מצ"ב קובץ עבודת הגשה שיעור מס' 9- פעילויות הבנת הנקרא – עינת דורון
עבודת הגשה שיעור מס' 9 – הבנת הנקרא – עינת דורון
הי עינת, עבודה נהדרת.
אין ספק שהפעילויות שבחרת יצרו שיעור מגוון, מעניין ומקדם הבנת הנקרא כפי שלמדנו.
אהבתי את הפעילויות לאחר הקריאה שמערבות את הקורא וגורמות לו לחשוב קצת מעבר.
מה אני הייתי מבקש? איך אני הייתי מרגיש? זה בהחלט מה שיביא לעבודה יעילה על מסר סמוי. מצוין!
מצ"ב קובץ הגשת שיעור 8-9 הבנת הנקרא
משימת הגשה בעקבות שיעורים 8
הי דורית, מצוין.
ניכר שהתאמת את המשימות לפרופיל הילד ולמטרות התהליך שהצבת.
אהבתי במיוחד את הפעילות שבה הילד ממציא בעצמו שאלות על הקטע!
מקסים ומקדם. כל הכבוד!
משימת הבנת הנקרא
משימה 9- הבנת הנקרא
הי יעל, יפה מאוד!
שילבת בשיעור גם היבטים לשוניים וגם היבטים הקשורים להבנת הנקרא, זה בהחלט יקדם את המטרות שציינת.
אהבתי את הרעיונות המקוריים למשימות בקוביית must, ואת ההתייחסות ל75% הצלחה. מצוין!
משימה להגשה
שיעור 9 משימה להגשה
הי ליאורה, מצוין!
ניכר שבחירת הפעילויות מדויקת לילדה ולמטרות שהצבת.
ציינת שהילדה קוראת בקצב איטי. הפעילויות שבחרת לשלב בשיעורים – לוחות הצלבה, קלוז ותרגילי מוח מדויקים ומקדמים ביחוד למטרה זו!
יישר כוח!
וזה הקטע
קטע מתוך אסיף
וזה הקטע מתוך אסיף לכתה ד
קטע מתוך אסיף
מצורף קובץ הגשה שלי
מערך הבנת הנקראריבים קטנים
הי אפרת, מערך מקסים!
אהבתי שלקחת שיר כדי לגייס ילד בעל אינ' מוסיקלית. עוד אהבתי שהעבודה על אות מעכבת משתלבת עם פעילות כתיבה בתבנית.
מערך נהדר מלא בפעילויות מהנות ומקדמות! כל הכבוד!
מצרפת את השיעור שלי 🙂
שיעור בהבנת הנקרא עץ החשיבה
הי סיון, שיעור נהדר!
שילבת היבטים לשוניים יחד עם היבטים של דיוק שפה ושל הבנת הנקרא, והכל יחד שזור באלגנטיות בכל פעילות במערך השיעור. ניכר שהושקעה מחשבה בשיעור ושהוא יהיה מהנה ומקדם במיוחד. מצוין!
מקווה שהצלחתי…. חחחחחחחחחחחחח
פרק 9
הי לילך, יפה מאוד!
אהבתי את הפעילויות השונות בתנועה שמשלבות בתוכן דיוק קריאה, עבודה לשונית וכמובן את כל היתרונות שבתנועה! נהדר!
הדר דוידוב זום שלישי בערב
הי הדר, התגובה בעמוד הראשי של שיעור 9
הי
הטקסט בן המלך והסנדלר
טקסט סיפורי שלומית
היי
מצ"ב טקסט מתוך הספר הנדנדה היחידה בגינה
תרגיל לשיעור 9
הי בת שבע, התגובה בעמוד הראשי של שיעור 9
עבודת הגשה שיעור 9- דנה גולן וינוקור-
הטקסט "הלגו" מתוך הספר "לומדים להצליח".
עבודת הגשה שיעור 9 דנה גולן וינוקור (2)
הי דנה, התגובה בעמוד הראשי של שיעור 9
עליזה יהודה, ערב טוב, משימה בהבנת הקריאה, שבצתי מספר משימות עפ"י הנלמד כולל קישור למשימה באתר גלים מתאימה לקטע קריאה.
מצגת בנושא ותמונות להמחשה ותאור הנקרא לטובת הסבר והבנת הנקרא.
בהצלחה!
מצגת1 הכנרת
הי עליזה, עבודתך מושקעת ויסודית!
השיעור משלב בתוכו היבטים שונים של הבנת הנקרא, אלמנטים של תנועה, עבודה לשונית וחקר עמוק של הנושא בצורה חווייתית ומעניינת. נהדר!
https://docs.google.com/document/d/1_ciVQkNSr2cLbrs7Dx2twZXoomcVJH7B/edit?usp=sharing&ouid=116966991125317769722&rtpof=true&sd=true
משימת הגשה נורית בלקין
משימת הבנת הנקרא נורית בלקין מפגש 9
שטערנא בורקיס- משימה שיעור 9
משימת-הגשה-לשיעור-9-שטערנא-בורקיס
רונית רוטברג
היי
פעילויות-בשיעור-הבנת-הנקרא-רונית רוטברג
הי רונית, התגובה בעמוד הראשי של שיעור 9
משימה
הגשה
משימת ההגשה
משימת הגשה
מצ"ב
משימת-הגשה
הדס עידן – שיעור שלישי בוקר
פעם שניה שאני מעלה- כי לא קיבלתי מייל
משימה לשיעור 9
הי הדס, התגובה בעמוד הראשי של שיעור 9
משימה שיעור 9 – אלינור חי
עבודה על טקסט לכיתה ג
הי אלינור, יפה מאוד!
בנית מערך המורכב מפעילויות מגוונות ומקדמות התואמות למטרות שציינת.
הקטע מעניין ומסקרן ואפילו למדתי משהו חדש 🙂
היי,
מצרפת את השיעור שלי…
שיעור-מס-9-משימת-הגשה-שירלי-לייטר